Thursday 13 December 2012

Tag 1


1.Perasaan saya: menelan pilu, dangkal hatinya, buntu akalnya

2.Saya sedang mendengar : 'click' jemari pada papan kekunci 

3.Mungkin saya patut: mengikut saranan yang banyak saya sendiri berikan pada rakan

4.Saya suka: menulis, membaca sambil/tak sambil makan roti canai :) , minum tembikai laici :)

5.Sahabat-sahabat baik saya: sentiasa di hati dan di ingatan

6.Saya tak paham: banyak perkara, sangat-sangat banyak. Namun, sedang cuba mempelajarinya.

7.Saya kehilangan: diri, haluan dan senyuman saya pada satu ketika

8.Ramai yang berkata : memang ramai yang berkata-kata, mudah memberi nasihat seperti  memetik angin di udara. Namun, yang merasa tetap diri sendiri. Tiba masa membuktikan apa dikata dikota, tak ramai yang mampu melakukannya.

9. Ayat kegemaran saya: adakala :)

10. Cinta itu adalah : subjektif. 

11.Di suatu tempat: seseorang sedang berbual, ketawa, bahagia disamping keluarga, tanpa saya

12.Ayat 'SELAMANYA' membawa maksud : Berterusan. Tak berpenghujung.

13.Telefon bimbit saya: pembawa utusan rindu yang adakala melakar senyuman, adakala sepi tanpa kasihan

14.Bila saya terjaga dari tidur: jemari pantas menutup 'alarm' dan mata melirik waktu

15.Saya buntu: apabila semua jalan menemui jalan mati. tidak mampu bergerak.

16.Pesta/Parti adalah: seronok bila ada belon dan teman-teman yang rapat

17.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kura kura.. :)

18.Hari ini: terlalu pantas berlalu. terlalu perlahan hasilnya.

19.Malam ini saya akan: tidak melayan rasa. tidur selena mungkin.

20.Saya betul-betul inginkan: sesuatu...amin ...


No comments:

Post a Comment