Thursday 15 November 2012

Suara Rindu


OST Cinta Balqis - azad jasmin -

Suatu yang indah
Cerita nya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya
Tetapi ku tahu tidak mungkin dapat ku miliki
Kerna kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup
hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri
Apa yang tinggal hanyalah doa ku pada Tuhan
Pasrah ku hanya Kau yang menentukan

Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggal ku sendiri
Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesunguhnya aku tahu
Teman ku hanyalah aku

Semoga suatu hari nanti dapat ku temui
Penawar duka ku yang darah dan luka
Pabila bertemu
pasti aku suara kan rindu
Laguku untukmu buat selamanya

Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi tinggal ku sendiri
Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesunguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku

No comments:

Post a Comment